Feedback Icon

Penguin Box

  • výdej balíků
  • odeslání balíků
  • platba dobírky online nebo v mobilní aplikaci
  • lhůta pro vyzvednutí je zpravidla 2 pracovní dny
  • návod k obsluze boxu
  • Často kladené dotazy

    Balíky do hmotnosti 15 kg s maximálními rozměry 50 x 50 x 50 cm. Platí pro výdej i odeslání.  

    Stačí si připravit data online, vytisknout adresní štítek, nalepit ho na balík a štítek načíst na Penguin Boxu. Následně vložíte balík do schránky, stisknete HOTOVO, zavřete ji, odeslání potvrdíte a vše je vyřízeno. Více informací

    Vyzvednutí balíku je rychlé a intuitivní. Na displeji boxu stačí zadat kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS, e-mailu nebo mobilní aplikaci Balíkovna. Po zadání kódu se otevře schránka, balík vyndáte, schránku zavřete a máte hotovo. 

    Ano. Vytištěný štítek nalepený na balíku je pro odeslání z Penguin Boxu nezbytný. 

    Ano, nicméně dobírku je nutné uhradit online před vyzvednutím balíku prolinkem v obdrženém avíze. Dobírku lze uhradit také v mobilní aplikaci Balíkovna, pomocí služeb Apple Pay a Google Pay. Platba kartou na samotném zařízení není možná.  

    Po uložení balíku do boxu obdržíte e-mailem zprávu s pokyny k vyzvednutí. Součástí zprávy je odkaz na platební bránu, kde dobírku bezpečně uhradíte.  

    Bez štítku nelze balík z boxu odeslat. Balík však můžete odeslat i bez něj z jakékoliv Balíkovny. Stačí na balík napsat podací kód a jméno příjemce a donést na jakoukoliv kamennou pobočku. V případě Balíkovny na adresu napište na balík podací kód a adresu příjemce a doneste na jakoukoliv Balíkovnu na poště. 

    Balík na vás v Penguin Boxu počká zpravidla 2 pracovní dny.

    Ano, lze. Je nutné si vytisknout štítek, nalepit na balík a odeslat z boxu.  

    Dobu pro vyzvednutí balíku nelze prodloužit, lhůta, během níž je schránka pro balík rezervována, je přesně dána.   

    Pokud se balík nevejde do otevřené schránky, na obrazovce Penguin Boxu zvolte JINÁ SCHRÁNKA. Zobrazí se nabídka volných velikosti. Lze zvolit větší nebo menší velikost dle pokynu na displeji. Více v návodu.   

    Pokud se balík nevejde do otevřené schránky, na obrazovce Penguin Boxu zvolte JINÁ SCHRÁNKA a následně stiskněte tlačítko ŽÁDNÁ NEVYHOVUJE. Volbu na následující obrazovce potvrdíte a dojde ke zrušení podání. Nyní můžete balík odeslat z jiné Balíkovny nebo boxu. Vícev návodu

    Balík připravíme k vyzvednutí na nejvhodnějším, respektive nejbližším náhradním výdejním místě.

    Nabídku Penguin Boxů neustále rozšiřujeme. Aktuální seznam podacích míst.

    Balík vrátíme odesílateli. 

    V této situaci displej ohlásí, že je box plný a další balíky nepřijme. V tomto případě je potřeba zkusit jiný box nebo balík poslat z kamenné Balíkovny. 

    Do jedné schránky vložte vždy jen jeden balík. Pokud posíláte více balíků najednou, dávejte pozor, abyste každý umístili do příslušné schránky.  

    Jak fungují boxy

    1.

    1.

    Balík si objednáte do boxu
    2.

    2.

    Přijde vám SMS s kódem
    3.

    3.

    Kód vyplníte na obrazovce
    4.

    4.

    Balík je váš