Feedback Icon

Box OX Point

  • výdej balíků
  • odeslání balíků
  • vybrané boxy jsou vybaveny tiskárnou štítků
  • platba dobírky online nebo v mobilní aplikaci
  • lhůta pro vyzvednutí je zpravidla 2 pracovní dny
  • seznam boxů s tiskárnou
  • návod k obsluze boxu bez tiskárny štítků
  • návod k obsluze boxu s tiskárnou štítků
  • Jak fungují boxy

    1.

    1.

    Balík si objednáte do boxu
    2.

    2.

    Přijde vám SMS s kódem
    3.

    3.

    Kód vyplníte na obrazovce
    4.

    4.

    Balík je váš

    Často kladené dotazy

    Balíky do hmotnosti 15 kg s maximálními rozměry 50 × 50 × 50 cm. Platí pro výdej i odeslání. 

    Balík lze odeslat z celé sítě boxů OX Point. Stačí si připravit data online, vytisknout adresní štítek a nalepit ho na balík a načíst na boxu OX Point. Následně vložíte balík do schránky, zavřete ji a máte odesláno. 

    Vyzvednutí balíku je rychlé a intuitivní. Na displeji boxu stačí zadat kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS, e-mailu nebo mobilní aplikaci Balíkovna. Po zadání kódu se otevře schránka, balík vyndáte, schránku zavřete a máte hotovo. 

    Ne vždy. Vytištěný štítek je nezbytný pro podání ve většině boxů OX Point, nicméně vybrané boxy nově umí adresní štítky tisknout (podívejte se jak přesně postupovat). Na rozšíření této služby pracujeme. 

    Ano, nicméně dobírku je nutné uhradit online před vyzvednutím balíku prolinkem v obdrženém avíze. Dobírku lze uhradit také v mobilní aplikaci Balíkovna, pomocí služeb Apple Pay a Google Pay. Platba kartou na samotném zařízení není možná. 

     

    Po uložení balíku do boxu OX Point  obdržíte e-mailem zprávu s pokyny k vyzvednutí. Součástí zprávy je odkaz na platební bránu, kde dobírku bezpečně uhradíte. 

    Využijte box OX Point vybavený tiskárnou štítků. Bez štítku lze balík, odeslat z libovolné Balíkovny vyjma samoobslužných boxů.

     

    Nikdy prosím nevkládejte do boxu OX Point neoznačený balík. Neoznačené balíky bohužel nelze doručit.

    Balík na vás v boxu OX Pointu počká zpravidla 2 pracovní dny.

    Dobu pro vyzvednutí balíku nelze prodloužit. Lhůta, během níž je schránka pro balík rezervována, je přesně dána.  

    Pokud se balík nevejde do otevřené schránky, na obrazovce boxu OX Point vyberte možnost NELZE ODESLAT. Dojde ke zrušení podání, které se potvrdí hláškou na obrazovce. Nyní můžete balík odeslat z jiné Balíkovny nebo samoobslužného boxu.

    Balík připravíme k vyzvednutí na nejvhodnějším náhradním výdejním místě. 

    Ze všech boxů OX Point, které jsou zapojeny do sítě Balíkovna. 

    Balík vrátíme odesílateli.  

    V této situaci displej ohlásí, že je box plný a další balíky nepřijme. V tomto případě je potřeba zkusit jiný samoobslužný box nebo balík poslat z libovolné Balíkovny

    Do jedné schránky vložte vždy jen jeden balík. Pokud posíláte více balíků najednou,  dávejte pozor, abyste každý umístili do příslušné schránky. 

    Ano. Pokud nemáte v okolí box OX Point, kde lze štítek vytisknout, je nutné si vytisknout štítek předem, nalepit na balík a odeslat z boxu OX Point. 

    První pomoc se samoobslužnými boxy

    Na každém boxu najdete telefon na zákaznickou podporu. Prosím kontaktujte je, uveďte místo, kde se box nachází a řiďte se pokyny operátora.  
     

    Není-li možné balík vyzvednout kontaktujte prosím linku Balíkovny 218 218 218, kde s vámi incident zaznamenají a poté bude balík uložen na nejbližší Balíkovně na poště. 
     

    Není-li možné balík odeslat využijte jiný box. Případně můžete vyzkoušet vyzvednutí/odeslání balíku později. 

    Co když je balík, který vyzvedávám z boxu, poškozený? 

    Poškození balíku by ideálně nemělo nastat. Pokud však zjistíte, že je balík poškozený, neponechávejte jej v boxu a vyzvedněte jej. 
     

    Balík prosím neprodleně vyfoťte v takovém stavu, v jakém jste ho našli (ideálně přímo v boxu). Pokud nemáte možnost balík vyfotit, tak je zapotřebí ho předložit k reklamaci v takovém stavu, v jakém jste ho v boxu našli, tzn. včetně vnějšího a vnitřního obalu. 
     

    Na zahájení reklamace, u kterékoliv pobočky České pošty, máte 2 pracovní dny od převzetí balíku. Podrobné informace o postupu při reklamaci. 

    Kontaktujte prosím linku Balíkovny 218 218 218, kde s vámi incident zaznamenají a poté bude balík uložen na nejbližší Balíkovně na poště. 

    Nejprve zkontrolujte, zda jste opravdu zadali správný kód a že se nacházíte u správného boxu – v zaslaném avíze máte vždy prolink na místo, kde je balík uložen.  
     

    Zkuste akci zopakovat po krátké chvíli. 
     

    Pokud se box neotevře, kontaktujte zákaznickou podporu boxu. Na každém boxu najdete telefon – uveďte číslo balíku a místo, kde se box nachází a popište problém. 
     

    Následně kontaktujte linku Balíkovny 218 218 218, kde s vámi incident zaznamenají a poté bude balík uložen na nejbližší Balíkovně na poště. 

    Na každém boxu najdete telefon na zákaznickou podporu. Prosím kontaktujte je, uveďte místo, kde se box nachází a řiďte se pokyny operátora.  

     

    Následně kontaktujte linku Balíkovny 218 218 218, kde s vámi sepíšou požadavek na dohledání vašeho balíku a uvedou, že se v boxu nachází cizí balík. 
     

    Balík prosím v žádném případě neodnášejte a dvířka boxu zavřete. 

    Po vypršení lhůty je balík vrácen zpět odesílateli, kontaktujte prosím odesílatele a domluvte si další postup.