Chci Balíkovnu
Jak to funguje?
Ještě vás něco zajímá?
Jaký typ provozovny je vhodný pro Balíkovnu?
Neklademe si zbytečné nároky na typ provozovny, můžou to být potraviny, cukrárna, trafika nebo třeba prodejna kol, švadlenka, kosmetický salón i kadeřnictví. Kamenná provozovna, která je dobře přístupná, má příjemné prostory, alespoň minimální skladovací možnosti a přátelskou provozní dobu.
Jaké budou další kroky, až vyplním a odešlu přihlašovací formulář?
Jakmile pošlete formulář na adresu chcibalikovnu@balikovna.cz, Česká pošta ho vyhodnotí. Pokud splníte požadované podmínky, oslovíme vás s přímou nabídkou spolupráce včetně návrhu smlouvy. Po podpisu smlouvy se stáváte Balíkovnou a dostanete od nás reklamní označení provozovny i přístup do aplikace pro evidenci balíků.
Kdo mi pomůže, když si náhodou nebudu vědět rady?
Celý proces je navržen tak, abyste nemuseli řešit zbytečnou administrativu. Každá Balíkovna má svoji tzv. řídící poštu, která vám pomůže a zajistí přímou podporu. V případě technické poruchy aplikace pro evidenci balíků je k dispozici helpdesk České pošty.
Jak poradit zákazníkovi, když nezná svůj kód?
Doporučte mu, aby se ještě jednou podíval do SMS nebo e-mailu, kam jsme mu kód posílali. Další možností je počkat na avízo, které dostane 2 dny před koncem úložní doby balíku a kde je kód uvedený. Poslední možností je přesměrování na ukládací poštu, tam si může balík vyzvednout s průkazem totožnosti.
Co mám dělat, když jsou u balíku dodatečné poplatky?
Zákazník vám poplatek uhradí, stejně jako dobírku, při převzetí balíku. Tyto dodatečné poplatky zákazníkovi vznikají při využití zpoplatněných služeb v aplikaci Změna doručení online. Nejčastěji jde o poplatek za změnu ukládací pošty nebo v případě Balíku Na poštu doručení do Balíkovny.