Balíky doručujeme na adresu, na výdejní místo i do boxu

Vyřešíme kompletně přepravu vašich balíků. Veškeré informace naleznete v implementačním balíčku.

Obrázek 1

3 důvody proč nabízet Balíkovnu

Balíkovna je všude

Balíkovna je všude

Máme jednu z nejširších sítí výdejních míst v ČR. Balíkovny jsou všude tam, kde je vaši zákazníci potřebují.
Doručení na libovolnou adresu

Doručení na libovolnou adresu

Vaši zákazníci jistě ocení možnost doručení na adresu domů, do kanceláře nebo třeba na chatu.
Rychle a spolehlivě

Rychle a spolehlivě

Vaši zákazníci si balík vyzvednou na výdejním místě běžně už druhý den. Nebo jim ho dovezeme na adresu.

Co musím udělat?

Napište nám

Napište nám

Napište obchodnímu zástupci Balíkovny na e-mail podporaobchodu@cpost.cz.
Stáhnout balíček

Stáhnout balíček

V implementačním balíčku najdete všechny potřebné informace o Balíkovně, např. manuály, loga, produktové listy atd.

Co vám Balíkovna přinese?

1
Nové zákazníky i tržby. Internetové obchody využívající služby Balíkovny meziročně rostou až o 15 %. Stačí nás kontaktovat na podporaobchodu@cpost.cz, řekneme vám víc.
2
Rozšíření nabídky dopravy o přepravce s velkým počtem výdejních míst, jejichž počet neustále roste. Navíc poskytujeme i doručení na adresu a nejsme žádní troškaři! Zvládneme i velké (jedna strana balíku až 200 cm) a těžké balíky (až 50 kg)
3
Záruku dostatku přepravních i úložných kapacit, takže balíky převezmeme a doručíme v dobách maximálního vytížení (např. v období Vánoc). 
4
Peníze z vybrané dobírky budete mít na vašem účtu do 3 dnů.
5
Snadnou implementaci Balíkovny díky implementačnímu balíčku. Navíc můžete kontaktovat obchodního zástupce Balíkovny, který vám bude kdykoliv k dispozici. 
Feedback Icon

Widget pro výběr výdejního místa

Díky widgetu váš zákazník rychle najde svou oblíbenou Balíkovnu.

Ještě vás něco zajímá?

Většina balíků je připravena k vyzvednutí do druhého pracovního dne od odeslání, tzn. od chvíle, kdy nám odesílatel balík fyzicky předá k přepravě.

O průběhu doručení je příjemce informován pomocí emailových a SMS notifikací. Aktuální stav balíku lze ověřit na webu v sekci Sledovat balík nebo přímo v mobilní aplikaci Balíkovna.

Balíky doručujeme do široké sítě výdejních míst včetně boxů stejně jako na adresy po celé ČR. Aktuální přehled výdejních míst Balíkovny.

Většinu balíků lze jednoduše vyzvednout na kód. Tedy balík může převzít blízká osoba, se kterou příjemce kód sdílí. Pokud balík obsahuje služby vyžadující ověření totožnosti, balík je vydán oproti dokladu (v Balíkovnách na poště nebo v rámci doručení na adrese). 

 

Pokud je u balíku dobírka, tak částku u příjemce vybereme a do tří dnů převedeme na váš účet.

Vrácení nebo výměna zboží je s Balíkovnou hračka. Pokud vaši zákazníci potřebují zboží vrátit nebo vyměnit, stačí jim předat kód pro vrácení. Zboží zabalí a odešlou zpět z jakékoliv Balíkovny. Pro více informací nás kontaktujte na podporaobchodu@cpost.cz.

Pokud pro své podnikání potřebujete nastavit individuální řešení (např. nadrozměrný balík), Neváhejte nás kontaktovat na podporaobchodu@cpost.cz a společně navrhneme optimální nastavení služeb.