Provize z každého balíku. A že jich bude

Staňte se Balíkovnou a zvyšte své příjmy téměř bez práce. Je to snadné, dejte nám o sobě vědět a společně se posuneme dál.

Obrázek 1

3 důvody, proč se to vyplatí

Noví zákazníci

Noví zákazníci

To by bylo, aby si člověk u vás rovnou nenakoupil, když si půjde ODESLAT nebo VYZVEDNOUT balík. Zákazníky pak začnete počítat v jiných jednotkách.
Provize

Provize

Platíme vám za každý vydaný balík. Nákupy na e-shopech frčí a všechno naznačuje, že letos bude poslaných balíků zase o něco víc než loni.
Online reklama

Online reklama

Na všech e-shopech s dopravou přes Balíkovnu si zákazník může vybrat i vaše PODACÍ i VÝDEJNÍ místo. Není na škodu si udělat online reklamu úplně zdarma.

Jak to funguje?

1

Vybavíme vás aplikací, pomocí které budete mít vy i my přehled o balících. Každý všední den vám přivezeme balíky a vy si je pomocí aplikace naskenujete, potvrdíte převzetí a uložíte. Žádné zbytečné papírování a zdržování.

2
Jakmile v aplikaci potvrdíte převzetí balíku, zákazníkovi přijde informace, že je pro něj balík připravený. Zároveň mu pošleme kód pro vyzvednutí. Takže vy vlastně nemusíte dělat nic.
3
Až se u vás zákazník s kódem objeví, stačí kód vyťukat do aplikace. Sedí? Paráda. Balík mu vydáte a je hotovo. Jestli je potřeba balík zaplatit uvidíte v aplikaci. Pak stačí jen vybrat peníze.
4
Může se stát, že si zákazník balík nevyzvedne včas. Nemějte obavy, balíky si zase odvezeme zpět, aby vám nezabíraly zbytečně místo.
5
To nejlepší nakonec. Jednou měsíčně nám pošlete fakturu.

Typy spolupráce

Kamenná provozovna

Kamenná provozovna

Máte kamennou provozovnu nebo více provozoven a chtěli byste se zapojit do naší sítě? Vyplňte náš formulář níže.
Obchodní řetězec Síť. provozovatel

Obchodní řetězec Síť. provozovatel

Jste obchodní řetězec s 5 až 99 pobočkami, nebo jste síťový provozovatel se 100 a více provozovnami? Ozvěte se nám na chcibalikovnu@balikovna.cz
Samoobslužné boxy

Samoobslužné boxy

Provozujete samoobslužné boxy a rádi byste se zapojili do naší sítě? Napište nám na chcibalikovnu@balikovna.cz.

Ještě vás něco zajímá?

Neklademe si zbytečné nároky na typ provozovny, mohou to být potraviny, cukrárna, trafika nebo třeba prodejna kol, švadlenka, kosmetický salón i kadeřnictví. Kamenná provozovna, která je dobře přístupná, má příjemné prostory, alespoň minimální skladovací možnosti a přátelskou provozní dobu.

Balíkovna je síť otevřená každému zájemci i alternativním typům balíkových výdejních platforem. 

Pokud provozujete samoobslužné boxy, obchodní řetězec s 5 až 99 pobočkami, nebo jste síťový provozovatel se 100 a více provozovnami, napište nám na chcibalikovnu@balikovna.cz a připojte kontaktní údaje. Následně vás oslovíme s návrhem dalšího postupu a společně probereme možné formy spolupráce. 

Pokud máte kamennou provozovnu vyplňte on-line formulář. Pokud splníte požadované podmínky, oslovíme vás s přímou nabídkou spolupráce včetně návrhu smlouvy. 

Pokud provozujete obchodní řetězec s 5 a více pobočkami nebo samoobslužné boxy, formulář nevyplňujte. Napište nám rovnou na adresu chcibalikovnu@balikovna.cz  Spojíme se s vámi, popíšeme podmínky a připravíme nabídku spolupráce včetně smlouvy. 

Po splnění podmínek a podpisu smlouvy se stáváte Balíkovnou a dostanete od nás reklamní označení i přístup do aplikace pro evidenci balíků.

Celý proces je navržen tak, abyste nemuseli řešit zbytečnou administrativu. Každá Balíkovna má svoji tzv. řídicí provozovnu, která vám pomůže a zajistí přímou podporu. V případě technické poruchy aplikace pro evidenci balíků je k dispozici helpdesk Balíkovny.

Doporučte mu, aby se ještě jednou podíval do SMS nebo e-mailu, kam jsme mu kód posílali. Kód si také může nechat znovu poslat. Stačí jednoduše vyhledat balík ve sledování balíků a kliknout na možnost „Odeslat kód znovu“.  Další možností je počkat na avízo, které dostane 2 dny před koncem úložní doby balíku a kde je kód uvedený. Poslední možností je přesměrování na ukládací poštu, tam si může balík vyzvednout s průkazem totožnosti.

 

Používá-li zákazník mobilní aplikaci Balíkovna, tak kód pro vyzvednutí najde u daného balíku.

Zákazník vám poplatek uhradí, stejně jako dobírku, při převzetí balíku. Tyto dodatečné poplatky zákazníkovi vznikají při využití zpoplatněných služeb v aplikaci Změna doručení online.