Úvod
Ještě vás něco zajímá?
Čeho se zvýhodněná cena 65 Kč za balík týká?
Zvýhodněná cena 65 Kč se vztahuje na balíky odeslané z webu balikovna.cz/poslat-balik do jakékoliv jiné Balíkovny v rámci České republiky.
Cena 65 Kč je určená jen pro registrované uživatele do účtu Moje Balíkovna a je poskytnuta tedy výhradně přihlášeným uživatelům, kteří u nás mají vytvořený účet.
Jak můžu balík za zvýhodněnou cenu 65 Kč poslat?
Je to snadné, jen si u nás na webu vytvořte účet Moje Balíkovna a přihlaste se. Pokud už účet u nás máte, pak se stačí jen přihlásit a z webu balikovna.cz/poslat-balik odeslat balík do jakékoliv Balíkovny v ČR.
Zvýhodněná cena 65 Kč se vám automaticky načte po přihlášení do účtu Moje Balíkovna a při vyplňování údajů k odeslání balíků.
Jak si balík vyzvednu?
- Balíkovna na poště
Pro vyzvednutí na poště budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu nebo smsce, a jméno příjemce balíku. Vyzvednout můžete i pomocí dokladu totožnosti. Na poštách se můžete setkat s vyvolávacím systémem. Na něm stiskněte tlačítko „Vyzvednutí s kódem“ a zadejte kód pro vyzvednutí. Na řadu pak půjdete do pár minut.
- Balíkovna mimo poštu.
Pro vyzvednutí u našich partnerů budete potřebovat kód pro vyzvednutí a jméno příjemce.
- Balíkovna-BOX
Pro vyzvednutí zadáte kód pro vyzvednutí na displeji boxu. Otevře se schránka, vyzvednete balík, schránku zavřete a je hotovo. Pokud máte balík s dobírkou, zaplaťte ji předem přes Sledování balíku nebo pomocí odkazu v e-mailu. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít.
Může mi balík vyzvednout i někdo jiný?
Určitě ano. Stačí mu předat kód pro vyzvednutí spolu se jménem adresáta nebo číslem balíku. Kód najdete v e-mailu nebo smsce.
Co mám dělat, když je můj balík připravený na jiném výdejním místě?
Někdy se může stát, že vámi vybraná Balíkovna nemůže balík převzít. Například proto, že už je plná. Chceme, abyste měli balík co nejrychleji, a proto ho rovnou převezeme na nejbližší vhodnou poštu. Vy se tak nemusíte o nic starat. Informace o náhradním výdejním místě vám dáme vědět v smsce nebo e-mailu. Najdete je také ve Sledování balíku.
Můžu si prodloužit dobu na vyzvednutí balíku?
Bohužel to nejde. Balíkovny se nacházejí i na menších provozovnách s omezenou kapacitou skladu, proto potřebujeme, abyste si balík vyzvedli co nejrychleji do 7 kalendářních dní. Ale nebojte, pokud nestíháte, můžete předat kód pro vyzvednutí někomu, kdo balík převezme za vás.
Jak mám balík zaplatit?
- Balíkovna na poště
Na všech poštách můžete platit hotově i kartou.
- Balíkovna mimo poštu
V některých Balíkovnách u našich partnerů není možné platit kartou. U těchto Balíkoven můžete využít platbu předem online kartou. Vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a pokud je už připravený k vyzvednutí, klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“. Zaplatit můžete i pomocí odkazu v e-mailu. Ten odesíláme ve chvíli, kdy je balík připravený k vyzvednutí.
- Balíkovna-BOX
Pokud váš balík čeká v Balíkovna-BOXU a je s dobírkou, pak je nutné ho zaplatit předem online kartou. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít. Vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“. Zaplatit můžete i pomocí odkazu v e-mailu. Ten odesíláme ve chvíli, kdy je balík připravený k vyzvednutí.
Nemůžu se přihlásit do Moje Balíkovna
Pokud se vám zobrazí stránka se systémovou chybou, otevřete stránku Balíkovny v jiném okně prohlížeče, případně se přes logo Balíkovny přesměrujte na homepage a znovu načtěte stránku nebo klikněte na jinou stránku na Balíkovně.
Pokud se po přihlášení nezobrazí ikona avatara pro přihlášeného
uživatele a nejste si tak jistí, jestli jste přihlášeni, znovu načtěte
stránku nebo klikněte na jinou stránku na Balíkovně. V obou případech
by se mělo přihlášení obnovit.
Nemůžu dokončit registraci do Moje Balíkovna
Zjistili jsme, že na e-mailové adresy s doménami centrum.cz, atlas.cz, volny.cz, mujmail.cz, centrum.sk a atlas.sk přijde e-mail s dokončením registrace se zpožděním i několik hodin. Na řešení problému pracujeme. Pokud e-mail nepřijde do druhého dne, dejte nám prosím vědět.
Jak funguje doručení z e-shopu?
Stačí si na vašem oblíbeném e-shopu vybrat doručení Balíkovnou. Pokud tento způsob nenabízí, dejte nám o tom prosím vědět na podporaobchodu@cpost.cz a my se pokusíme dohodnout na spolupráci. Mezitím si můžete vybrat doručení Českou poštou a balík si přesměrovat pomocí Změny doručení online.
Jaký je rozdíl mezi Balíkovna-BOXEM, Balíkovnou na poště a mimo poštu?
Balíkovna-BOX je novinka. Je to samoobslužné zařízení, ze kterého si můžete vyzvednout balík kdykoliv a bez front.
Balíkovnu mimo poštu provozujeme u některého z našich partnerů. Najdete ji třeba v prodejně potravin, papírnictví, trafice nebo drogerii. A také na vybraných prodejních místech SAZKA.
Balíkovna na poště je speciální přepážka, kde si můžete balík rychle vyzvednout. Některé Balíkovny jsou i na poštách, které jsou provozovány našimi partnery. Říkáme jim Pošty Partner.
Jak dlouho na mě balík počká?
Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u našich partnerů počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v Balíkovna-BOXECH čekají přibližně 2 pracovní dny.
Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku nebo v e-mailu. Jakmile se bude blížit konec doby pro vyzvednutí, dáme vědět do e-mailu nebo smsky.