Zdeněk Vejšický, Sobota, 30. listopadu 2024

Vánoční notifikační lišta Důležité

Obecné
Vyberte si svoji Balíkovnu

Novinka

Hladké doručení balíků pod stromeček

Přinášíme vám novinky a tipy pro podání a doručování balíků.

Obrázek 1

Posílejte balíky na adresu jen za 99 Kč

Pro registrované uživatele

Obrázek 2

Novinka

Domovní box pro rodinný dům

Doručování balíků bez starostí.

Obrázek 3
Blízko

Blízko

Jsme na každém rohu. V trafice, obchodě, na poště i v boxech.
Jednoduše

Jednoduše

Snadno, rychle a vždy s mobilní aplikací Balíkovna.
Rychle

Rychle

Běžně už druhý den si vyzvednete balík na výdejním místě, nebo ho dovezeme na vaši adresu.

Když balík, tak Balíkovna

Máte ji za rohem. Kolem jedné z Balíkoven nebo boxů možná chodíte každý den.

Picture-1
  1. Jako stvořená pro nákupy
    v e-shopech
    . Objednáte
    a balík máte pod palcem. Na webu i v mobilu.

Picture 2
Rychlé odbavení ve dne v noci
Balík vyzvednete nebo podáte snadno a bez čekání. Doručujeme do boxů v sítích Alzabox, OX Point a Penguin. Jak na to?
 
Picture 3

Doručujeme i domů  

Na jakoukoliv adresu v Česku,
běžně již druhý den. Také až do vašeho soukromého Domovního boxu.  

Picture 4
Novinka
Balíkovna je i v telefonu
Vše o svých balících najdete na jednom místě v mobilní aplikaci.
Picture 5
MapCZ

Jsme všude tam,
kde nás potřebujete mít.

Na poštách, v nákupáku i v trafice za rohem. A také v sítích samoobslužných boxů: AlzaBox, OX Point, Penguin Box.
VYHLEDAT BALÍKOVNU

Výhody účtu Moje Balíkovna

Zaregistrujte se a posílejte balíky se slevou

Icon

Balíky přehledně na jednom místě pro lepší kontrolu.

Icon

Ještě rychlejší odesílání díky předvyplněným údajům.

Icon

Zobrazení detailních informací, třeba kódu pro vyzvednutí

Ještě vás něco zajímá?

Balík přes Balíkovnu si můžete nechat zaslat na výdejní místo - Balíkovna na poště , Balíkovna mimo poštu a do boxu nebo nově na adresu domů, do kanceláře nebo třeba na chatu.

Zvýhodněná cena za balíky je určena jen pro registrované uživatele do účtu Moje Balíkovna a je poskytnuta tedy výhradně přihlášeným uživatelům, kteří u nás mají vytvořený účet. Zvýhodněná cena za balík se vztahuje na balíky odeslané z webu balikovna.cz nebo mobilní aplikace do jakékoliv Balíkovny nebo na adresu v rámci České republiky.

Je to snadné, jen si u nás na webu nebo v mobilní aplikaci vytvořte účet Moje Balíkovna a přihlaste se . Pokud už účet u nás máte, pak se stačí jen přihlásit a z webu balikovna.cz nebo mobilní aplikace odeslat balík do jakékoliv Balíkovny nebo adresu v ČR. Zvýhodněná cena za balík se vám automaticky načte po přihlášení do účtu Moje Balíkovna a při vyplňování údajů k odeslání balíků.

Se štítkem:

S vytištěným adresním štítkem je odeslání umožněno z  libovolné Balíkovny nebo  Boxu.

 

Bez štítku:

Bez štítku lze balík, který posíláte na adresu odeslat pouze z Balíkovny na poště. Balík na výdejní místo lze bez štítku podat z libovolné Balíkovny vyjma Boxů, kde je potřeba mít na balíku štítek nalepený. 

Balíkovna na poště
Pro vyzvednutí na poště budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu, smsce nebo mobilní aplikaci, a jméno příjemce balíku. Vyzvednout můžete i pomocí dokladu totožnosti. Na poštách se můžete setkat s vyvolávacím systémem. Na něm stiskněte tlačítko „Vyzvednutí s kódem“ a zadejte kód pro vyzvednutí. Na řadu pak půjdete do pár minut.  

 

Balíkovna mimo poštu
Pro vyzvednutí u našich partnerů budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu, smsce nebo mobilní aplikaci, a jméno příjemce.  

 

BOX
Pro vyzvednutí zadáte kód pro vyzvednutí na displeji boxu. Otevře se schránka, vyzvednete balík, schránku zavřete a je hotovo. Pokud máte balík s dobírkou, zaplaťte ji předem přes Sledování balíku, pomocí odkazu v e-mailu nebo v mobilní aplikaci. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít.

O celém průběhu doručování balíku na adresu vás budeme informovat pomocí e-mailových avíz. V den doručení vám přijde SMSka a náš řidič se s Vámi po telefonu dopředu spojí.

Určitě ano. Stačí mu předat kód pro vyzvednutí spolu se jménem adresáta nebo číslem balíku. Kód najdete v e-mailu, smsce nebo v mobilní aplikaci.

Někdy se může stát, že vámi vybraná Balíkovna nemůže balík převzít. Například proto, že už je plná. Chceme, abyste měli balík co nejrychleji, a proto ho rovnou převezeme na nejbližší vhodné výdejní místo. Vy se tak nemusíte o nic starat. Informace o náhradním výdejním místě vám dáme vědět v smsce nebo e-mailu. Najdete je také ve Sledování balíku nebo v mobilní aplikaci.

Bohužel to nejde. Balíkovny se nacházejí i na menších provozovnách s omezenou kapacitou skladu, proto potřebujeme, abyste si balík vyzvedli co nejrychleji do 7 kalendářních dní. Ale nebojte, pokud nestíháte, můžete předat kód pro vyzvednutí někomu, kdo balík převezme za vás. 

Balíkovna na poště  
Na všech poštách můžete platit hotově i kartou.  

 

Balíkovna mimo poštu  
V některých Balíkovnách u našich partnerů není možné platit kartou. U těchto Balíkoven můžete využít platbu předem online kartou. Vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a pokud je už připravený k vyzvednutí, klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“. Další možností je platba prostřednictvím mobilní aplikace. Zaplatit můžete také i pomocí odkazu v e-mailu. Ten odesíláme ve chvíli, kdy je balík připravený k vyzvednutí.


Box
Pokud váš balík čeká v boxu a je s dobírkou, pak je nutné ji zaplatit předem online kartou. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít. Vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“. Další možností je platba prostřednictvím mobilní aplikace. Zaplatit můžete také i pomocí odkazu v e-mailu. Ten odesíláme ve chvíli, kdy je balík připravený k vyzvednutí.  

 

Balíkovna na adresu
Dobírku můžete uhradit přímo u řidiče v hotovosti nebo platební kartou. Většina našich řidičů je vybavena platebními terminály.

Stačí si na vašem oblíbeném e-shopu vybrat doručení Balíkovnou. Pokud tento způsob nenabízí, dejte nám o tom prosím vědět na podporaobchodu@cpost.cz a my se pokusíme dohodnout na spolupráci. Mezitím si můžete vybrat doručení Českou poštou a balík si přesměrovat pomocí Změny doručení online.

Box je samoobslužné zařízení, prostřednictvím kterého si můžete balík vyzvednout nebo podat kdykoliv a bez front.

 

Balíkovnu mimo poštu provozujeme u některého z našich partnerů. Najdete ji třeba v prodejně potravin, papírnictví, trafice nebo drogerii. A také na vybraných prodejních místech SAZKA.

 

Balíkovna na poště je speciální přepážka, kde si můžete balík rychle vyzvednout. Některé Balíkovny jsou i na poštách, které jsou provozovány našimi partnery. Říkáme jim Pošty Partner.  
 

Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u našich partnerů počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v boxech čekají přibližně 2 pracovní dny. Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku, v e-mailu nebo v mobilní aplikaci. Jakmile se bude blížit konec doby pro vyzvednutí, dáme vědět do e-mailu nebo smsky.

I s tím si poradíme. Balík vám uložíme na nejbližší výdejním místě, a to v Balíkovně na poště nebo Balíkovně mimo poštu nebo také v boxu. Balík si pak jednoduše vyzvednete pomocí kódu, až se vám to bude hodit.

Mobilní aplikace Balíkovna

Mějte své balíky pod kontrolou v nové mobilní aplikaci.
app-badge
Google Play
app-badge
App Store
Feedback Icon

Jaký je váš názor na Balíkovnu?

Jste s Balíkovnou spokojeni? Nebo pro nás máte nějaký námět na zlepšení?